Translator

Pomocna dłoń :)

Jeśli masz problem z nabyciem / zdobyciem którejś z opisywanych przeze mnnie książek - napisz do mnie maila (archeoexpert@wp.pl). Spróbuję Ci pomóc!

środa, 7 września 2011

Jak modelować z masy solnej (anonim?)

tytuł: Jak modelować z masy solnej
autor: nie bardzo mogę znaleźć, chyba Magdalena Szwedkowicz - Kostrzewa, która zajęła się opracowaniem i aranżacją
okładka: miękka
format: 14,6 x 21 cm
liczba stron: 34
ISBN: 978-83-60158-35-7
j. tekstu: polski
wydanie: 2008 Skarbnica Wiedzy

Dzisiejszy mój dzień trudno zaliczyć do udanych, a już na pewno – popołudnie:( W efekcie „rozpracowywania” nowego programu komputerowego (XnView) całą moją popłudniową pracę tzw. szlag trafił. :(


Wobec tego – dzisiejsza recenzja też nie będzie takiej superaśnej książki, jak ostatnio.



Moja reaktywacja zabawy craftowej zaczęła się od zabawy masą solną (patrz pierwsze i następne posty na www.masosolnie.blogspot.com). Przeglądając kiedyś aukcje na Allegro – trafiłam na książeczkę o tej tematyce - „Jak modelować z masy solnej”. Skusiła mnie cena – kosztowała 2,50 zł! Do tego, żeby było totalnie oszczędniej – poprosiłam o odbiór osobisty moją siostrę, która po jakimś czasie dowiozła ją do moich rąk. I dzięki Bogu, że to wyszło tak tanio, bo książka w ogóle nie jest dla mnie! Autorzy piszą, że ma to być „podręcznik” umożliwiający postawienie pierwszych kroków w tej dziedzinie. Niestety, ja (nie chcę się chwalić) jestem już na trochę innym poziomie zaawansowania i dlatego uważam, że w moim przypadku, ten zakup jest nietrafiony.
Jeśli jednak nigdy jeszcze nie robiłyście nic z masy solnej lub macie ochotę na zabawę z własnym dzieckiem, za małe pieniądze (koszt sporej kuli masy solnej to ok. 4-5 zł!), albo potrzebujecie prezentu dla szalonej nastolatki, która ma craftowe zacięcie – ta książeczka jest jak znalazł.
Traficie tu na zupełne podstawy (przepis na masę solną, jakie narzędzia i dodatki mogą się przydać) i na kilka przykładów i projektów do wykonania.


Książkę wydano skromnie. Mam przed sobą właściwie broszurkę wielkości 34 kartkowego zeszytu. Co prawda, zawiera bardzo dużo kolorowych fotografii, na kredowym papierze, ale wygląda raczej jak jakaś ulotka, niż poważna książka. Więc na prezent, to chyba nie za bardzo :( No, chyba jako dodatek.

Podsumowując: za te pieniądze – może być fajnym dodatkiem na pomysły zabaw z dzieckiem / dziećmi. A jeśli chcesz zacząć zabawę z masą solną – polecam, bo koszty są niewielkie. Jeśli jednak masz ambicje na piękne wyroby na sprzedaż – lepiej zajrzyj na kursy internetowe, zamieszczone na serwisie www.cafeart.pl, gdzie Monika Madejek, czy Lamarta przedstawiają kursy typu krok-po-kroku. Czasem wymagają one dużej zręczności, ale po kilku próbach – na pewno się uda :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde (dobre ;) słowo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...